Livrare, plata si retur

Expedierea produselor comandate se face in sistem de curierat, prin Urgent Cargus, SameDay DPD sau Dragon Star la adresa indicata in momentul plasarii comenzii online. In cazul comenzilor cu kilometrii suplimentari, clientul va fi contactat telefonic si i se va comunica costul total al expeditiei. Livrarea se face in 24-48 ore din momentul confirmarii comenzii.

In perioada sarbatorilor (inclusiv Black Friday sau alte campanii de reduceri), durata de livrare poate varia, de asemenea comenzile plasate in perioada 24-26 decembrie, vor ajunge la destinatie cu o usoara intarziere datorita volumului mare de colete al curierilor.

Taxele de livrare sunt prezentate în sectiunea „Total cos”, dar si pe factura transmisă pe e-mail, in format electronic, la adresa introdusa in momentul plasarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte; in caz contrar, acesta va fi raspunzator pentru orice consecinta cauzata de aceste erori. 

In cazul in care, ulterior plasarii si platii unei comenzii, se constata indisponibilitatea unui produs sau in situatia in care o comanda nu poate fi onorata din motive tehnice ori neconformitati constatate la momentul expedierii, cumparatorul va fi notificat prin email, la adresa furnizata in momentul plasarii comenzii, si va primi inapoi banii incasati deja, fara alte despagubiri.  

Pentru comenzile mai mari de 300 RON, livrarea este GRATUITA.

Pentru Pitesti si imprejurimi, se poate opta pentru ridicarea produselor de la sediu: Str. Scolii nr 16B, Sat. Bascov, Com. Bascov, Jud Arges.

Plata produselor Luana’s Boutique se efectueaza online, direct cu cardul bancar prin intermediul procesatorului de plati. Este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Platile se efectueaza prin intermediul sistemului 3D secure care asigura ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului nostru sau pe serverele procesatorului de plati, acestea fiind introduse direct in sistemele Visa si Mastercard.

Potrivit OUG nr. 34/2014, cumparatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii sa returneze produsul / produsele comandat(e).

Cumparatorul se obliga sa notifice Luana’s Boutique in scris, prin e-mail [email protected], asupra intentiei de a returna produsul / produsele achizitionat(e), fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. In caz contrar, Luana’s Boutique poate refuza returul produsului / produselor.

Produsul poate fi returnat doar daca se prezinta in aceleasi conditii in care a fost primit, nu este deteriorat si nu prezinta semne de uzura (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Banii vor fi rambursati in contul bancar din care a fost efectuata plata, in termen de max. 14 zile de la primirea coletului, doar dupa ce coletul ajunge la noi si verificam daca produsul este in regula.

Pentru a simplifica lucrurile, vom trimite noi curierul la tine pentru ridicarea coletului pentru retur. Adresa de ridicare a coletului si ziua vor fi stabilite in e-mail-ul de confirmare a returului. Costul transportului devine responsabilitatea ta. Noi vom returna valoarea produsului cumparat minus valoarea transportului.

Mai ai nevoie de informatii?

Te rugam sa ne dai un mesaj cu detaliile de care ai nevoie.

Contacteaza-ne